Warunki dostawy w sklepie MixButy.pl

Zamówiony towar dostarczany jest przez kurierów w godzinach 9 – 17 w dni robocze. Po otrzymaniu numeru listu można śledzić realizacje dostawy na stronach firmy kurierskiej.
Przed dokonaniem odbioru towaru, zapłaty, prosimy aby sprawdzili Państwo zgodność zamówienia z dostarczonymi oponami, felgami lub akcesoriami.
W przypadku stwierdzenia, jakichkolwiek rozbieżności lub uszkodzeń dostarczonego towaru, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody. Ważną kwestią jest aby kopia tego protokołu pozostała u Państwa, prosimy również o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta sklepu internetowego Mixopony.pl w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.(ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy).
UWAGA: Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkody na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.
Życzymy udanych zakupów
mixOpony Team
info@mixopony.pl